Strona domowa

szukaj ponownie 2012-12-20 / Nagrody
powiadom znajomego:
zwiń
contact form
wyślij
fot.: ITI Group / TVN

TVN już po raz ósmy została uznana za najmocniejszą i najcenniejszą markę medialną w Polsce – wynika z rankingu dziennika Rzeczpospolita. W opublikowanym przez dziennik Rzeczpospolita rankingu mocy marek, telewizja TVN została uznana za najmocniejszą markę w kategorii „media i wydawnictwa”. Tytuł ten otrzymała już po raz ósmy w dziewięcioletniej historii rankingu. TVN została doceniona za siłę swojej marki, jej postrzeganą wartość, prestiż, jakość i świadomość marki. W rankingu Rzeczpospolitej porównano również polskie marki według ich wartości. TVN została uznana za najcenniejszą markę spośród firm medialnych i 10. najcenniejszą markę w Polsce. Wartość marki TVN wyceniono na 827,8 mln zł. „Zwycięstwo TVN to dla nas bardzo dobra wiadomość, a cieszy nas tym bardziej, że w obecnym, cyfrowym świecie walka toczy się już nie pomiędzy trzema głównymi kanałami telewizyjnymi, a pomiędzy setkami medialnych marek działających na polskim rynku. Silna i stabilna pozycja TVN to dowód, że działania które podejmujemy, są dobrze oceniane przez naszych widzów.” - powiedział Marek Szafarz, Dyrektor Działu Marketingu Grupy TVN. Ranking polskich marek 2012 został sporządzony na podstawie badań konsumentów, które na zlecenie dziennika „Rzeczpospolita” przeprowadziła firma Nielsen. W tym roku badanie przeprowadzono już po raz dziewiąty poddając dokładnej ocenie 330 marek o łącznej wartości ponad 57 mld zł.

powiadom znajomego:
zwiń
contact form
wyślij
Kontakt: Grupa TVN
Telefon:: +48 22 8506014
e-mail: press@tvn.pl, investor-relations@tvn.pl
Zdjęcia: ITIGroup_TVN_07.jpg

Działalność